sobota, 1 lutego 2014

Liebster Award 2,3

Dopiero dzisiaj zauważyłam że dostałam dwie nominacje do Liebster Award. Byłam zaskoczona z tego powodu. Wiem że rozdziały ostatnio pojawiają się dość nieregularnie. Niestety brak czasu. Tylko kiedy ja go w końcu znajdę. Nowy rozdział pojawi się jutro, ponieważ muszę go dokończyć jeszcze. Mam nadzieję że mimo wszystko czytacie moje opowiadanie i wam się podobają rozdziały. Jak zauważyliście już dawno z pasku z boku zniknął wpis kiedy pojawi się kolejny rozdział, dlatego postanowiłam że wpis powróci i będę się do niego stosowała. Dlatego już jutro pojawi się nowy rozdział i data kolejnego rozdziału. Dobra czas zabrać się za odpowiedzi.

Pierwszą nominację otrzymałam od JayBird aka my life ♥
1. Imię?
Magda :P
2. Masz TT?
Tak mam. @magda562
3. Jesteś w #TWFanmily?
Oczywiście. :P
4. Co sądzisz o JB?
To bardzo utalentowany chłopak. Jestem jego fanką. Ma wielką sławę przez co czasami gubi się w życiu. Myślę że każdy kto ma złe zdanie o nim powinien obejrzeć jego wywiad z Oprah Winfrey Network i wtedy go ocieniać. Bo według mnie Justin nie zasłużył na takie traktowanie ze strony niektórych antyfanów.
5. Co sądzisz o 1D?
Podoba mi się ich piosenka "Story of my life". Nie jestem ich fanką, ale nie mam nic przeciwko nim.
6. Inny ulubiony wykonawca?
Justin Bieber, Katy B ojjj dużo ich. :P
7. Ulubiony Aktor?
Douglas Booth, Mario Casas
8. Ulubiony Model?
Alex Bechet.
9. Ulubiony Kolor?
Brązowy.
10. Ile już miałaś nominacji do LA?
Dużo. W tej części trzy, a w pozostałych nie pamiętam.
11. Znasz New Kids On The Block?
Nie.


Drugą nominację dostałam od   Chasing The Sun
1. W jakich fandomach jesteś ?
TWFanmily, Beliebers
2.Ulubiona piosenka ?
Nuestro camino, Sweater Weather
3.Najfajniejszy film ?
Trzy metry nad niebem. I wciąż ją kocham. Duże dzieci.
4.Jakie seriale oglądasz ?
Heh barwy szczęścia i m jak miłość.
5. Masz zwierzęta ?
Tak. Psa i żółwia.
6. Jakie jest Twoje marzenie ?
Nie zdradzę :P
7.Czego się boisz ?
Czegoś na pewno.
8. Co jest dla ciebie najważniejsze ?
Miłość, rodzina i przyjaciele.
9. Twoja średnia to....?
Około 4,00.
10. Ulubiony aktor ?
Douglas Booth, Mario Casas
11. Masz inne blogi ?
 Tak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz