sobota, 3 sierpnia 2013

Liebster Award.

Zostałam nominowana przez Joannę kempf.
Bardzo dziękuję za nominację, mam chwilę czasu na to żeby odpowiedzieć na pytania. Jeszcze raz dzięki i oto odpowiedzi na pytania: 

1. Jak macie na imię ?
Magda
2. Ile macie lat?
16
3. Od kiedy i jak zostałaś/łeś (Directioners,Belibers, Rushers  itd.)?
Prisoner zostałam przypadkiem. Zauważyłam zespół The Wanted na youtube i pokochałam ich od razu. To było w 2010 roku.
4. Kogo ze swoich ulubionych zespołów lubisz najbardziej ?
The Wanted
5. Jaki byłby twój wymarzony prezent na urodziny?
Wydanie mojej książki.
6. Ulubiona pora dnia ?
Rano, bo zaczyna się wtedy dzień od początku.
7. Ulubiona pora roku ?
LATO :)
8. Z jakiej sieci masz telefon ?
Orange :P
9. Opisz swój charakter.
BUNTOWNICZKA ? z wyboru... CYNICZNA ? nauczona doświadczeniem... DENERWUJĄCA ? bywam... FAJNA ? no raCzej... :P GADATLIWA ? yhym... lubię gadać ..:) HUMORZASTA ? zdarza się... JEDYNA W SWOIM RODZAJU ? bez wątpienia... KOCHLIWA ? chyba za bardzo... LOJALNA ? od początku do końca... MIŁA ? na co dzień...(prawie) xD NIEZALEŻNA ? to podstawa... ODPOWIEDZIALNA ? muszę być... PEWNA SIEBIE ? Ma się rozumieć..:) RADOSNA ? dzięki innym...;*** SZALONA ? jestem i będę...x] TAJEMNICZA ? niekiedy... :P UCZUCIOWA ? tak :* KOCHAm!! x) WRAŻLIWA ? lubię to w sobie...xD 
10. Masz rodzeństwo?    
Mam. Brata.
11. Od kiedy piszesz blog? 
Szmat czasu, ale kocham to. :)

4 komentarze:

  1. Hej, chciałam się zapytać w jakim programie rozbiłaś filmik do bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filmik robiłam w Movie Maker. :)

      Usuń
    2. a wstawiałaś gify, czy kawałki filmów? jeśli gify, to jak zrobiłaś, że się ruszały?

      Usuń
    3. Wstawiałam takie obrazki jak są u mnie na blogu w zakładce "tumblr". Klikałam importuj obraz na pasku z boku w programie i wybierałam te obrazki i klikałam importuj i później myszką dodawałam filmu i one się ruszały w filmie. Mam nadzieję że pomogłam :) Jak masz jeszcze jakieś pytania to pisz.

      Usuń