poniedziałek, 2 września 2013

The Versatile Blogger Award 1,2,3

http://2.bp.blogspot.com/-fuMytLAZAhE/Uh-MD6KBgMI/AAAAAAAAAGs/vVDCgqiHK40/s1600/pobrane.jpg

Dostałam trzy nominacje. WOW. Szok nie spodziewałam się, a tu takie zaskoczenie.
Pierwsza jest od Justyny Sykes
Druga od Zelusii
A trzecia od Prisoner

No więc teraz 7*3=21
Uhuhu 21 faktów o mnie.
1. Pisze teksty piosenek.
2. Kocham buty. <3 Uwielbiam kupować szpilki, trampki itp.
3. W mojej nowej szkole wypaczyłam dziś kopię Austina Mahone w przeciwległej klasie. :P
4. Ostatnio mam pecha. Mam nadzieję że szybko minie. 
5. Byłam na zlocie fanów The Wanted. 
6. Lepiej ze mną nie zadzierać. 
7. Interesuje się cukiernictwem.  
8. Co roku jeżdżę nad morze. 
9. Już za dwa lata 18-stka. 
10. Nienawidzę sztuczności u dziewczyn. 
11. W szkole uwielbiam uczyć się języka polskiego.

12. Mimo że mam pełny piórnik długopisów to i tak najczęściej żaden nie pisze. 
13. Wkurzają mnie hejterzy. Ostatnio zauważyłam że przeginają na niektórych portalach. 
14. Kocham żartować i się śmiać.
15. Uważam że Justin Bieber jest słodki. 
16. Nie kręci mnie Wawrzyniak, Kwiatkowski i cała ta reszta. 
17. Uwielbiam kolor brązowy. (dziewczyny lubią brąz hehe)
18. Nie lubię pomostów nad jeziorem itp. 
19. Mam lęk wysokości, ale w górach mija. 
20. Nienawidzę gdy wieje wiatr. 
21. Każdy pyta mnie jaką prostownicą prostuje włosy że mi się nigdy nie kręcą. Są w szoku gdy mówię że mam takie naturalnie.

Nominuję wszystkie blogi moich czytelników, więc jeśli to czytasz i masz bloga zostałeś nominowany. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz