poniedziałek, 17 czerwca 2013

Filmik-zapowiedź

Zauważyłam że dziś dodaje już trzeci post, ale tak się nakręciłam że filmik zrobiłam dość szybko i postanowiłam że dodam żebyście obejrzeli i go ocenili. Kolejna część nosi nazwę "Nigdy nie pozwolę ci odejść."
Piosenka użyta w zapowiedzi to : Snow patrol- "Set the fire to the third bar"
Zapraszam was do oglądania :)


Dzięki za obejrzenie czekam na wasze opinie. 
Mam nadzieję że spodobał wam się filmik i to co będzie dalej, bo trochę wam zdradziłam nowości. 
Czekam na komentarze i opinie o tym filmiku. Bardzo mi na tym zależy. :)
Rozdział pojawi się w weekend.

6 komentarzy:

  1. Czy ty sugerujesz, że Lena i Nathan wezma rozwód.?!
    Oszalałaś.?!?!!?
    Błagam Cię, na kolanach. Nie rób tegooo. Prooooooooooooooooooooooooszę. ;(
    Bo będę płakać. ;((
    Z reszta jak oglądałam zapowiedź to prawie płakałam. ;(
    No ale jest plus - Lena sie obudziła. ^^
    Boże, ja sie boje co to będzie w kolejnej częsci...
    Bardzo. A więc powtarzam :
    Błaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam niech oni sie nie rozwodzą. Nie pozwalam.
    Nath bedzie walczył.! Jestem tego pewna. <3
    A kiedy pojawi sie rozdział nowej części.? :D
    Prosze go jak najszybciej. ;*
    Czekam z niecierpliwością. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. May I simply juѕt ѕay whаt
    a cоmfort to fіnd a person that really knows what they are dіѕcussing on the
    net. You ceгtainlу realіze how
    to bring an isѕue tο light and make it impοгtant.
    Mоre anԁ morе ρeοple
    have to reaԁ thіѕ and understand this side of your story.
    ӏ was suгprisеԁ that you're not more popular given that you most certainly have the gift.

    Feel free to surf to my web-site - harvard mba

    OdpowiedzUsuń
  3. Co ty za gówno brałaś?
    Uwaga! Ktoś tu przedawkował leki!
    Weźcie kilof i mnie zapijcie.
    Lol już na zwiastunie ryczałam xD
    Jak widzę jak ktoś ryczy to ja też więc nie chce płakać na rozdziałach. Oni mają być szczęśliwi, cholera. W ogóle daj linki do gifów bo są zajebiste czy co tam jest. Pododawaj linki. I pytanie za stówę. Jak nazywa się dziewczyna co gra Lenę bo jest mega śliczna! No i czekam na rozdział.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BTW. SPAM. http://ignorance-is-your-new-best--friend.blogspot.com/ DYS YS MAJ NJU BLOG XD

      Usuń
  4. nowy rozdział na
    like-a-dagger.blogspot.com

    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzruszający koniec, pięknie opisałaś przebudzenie Leny i wyznanie miłości oraz słowa Natha, że każdy dzień bez niej był jak wieczność. Cieszę się, że to nie koniec. Po filmiku stwierdzam, że kolejna część będzie równie ciekawa.
    Przepraszam za opóźnienie w komentowaniu - brak czasu, potem udar i tak jakoś wyszło.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń