poniedziałek, 17 czerwca 2013

Nominacje Liebster Awards...

Dostałam dwie nominacje za od Justyny Sykes i Zelusi za które bardzo dziękuję. Bardzo się cieszę za tego powodu. 

Więc najpierw pytania od Justyny Sykes:
1. Co Cię zainspirowało do pisania bloga?
Na pewno to że lubię pisać i w mojej głowie jest pełno pomysłów na różne historie lubię przenosić swoje myśli na kartkę, a później publikować w internecie. To moja pasja.
2. Ile masz lat?

16 :)
3. Masz rodzeństwo?

Tak, brata.
4. W jakim jesteś fandomie?

TWfanmily, Beliebers :)
5. Ulubiony członek The Wanted i dlaczego?

Nathan Sykes, bo kocham jego charakter, styl, słodki akcent. Lubi się wygłupiać i żartować tak jak ja. :D
6. Max czy Tom?

Hmmm tu muszę się dłużej zastanowić. Tom, ale Max też.
7. Od jak dawna piszesz bloga?

Ooooooo szmat czasu.
8. Kolor oczu?

Niebieski :)
9.Ulubiony wokalista/ wokalistka?

Justin Bieber.
10. Co chcesz robić w przyszłości?
Coś związanego z pisaniem. Idę do liceum na profil dziennikarsko-społeczny więc coś z tym związane, bo to kocham.
11. Co cenisz najbardziej w życiu?

Miłość, rodzina i przyjaciele to dla mnie najcenniejsze.


Pytania od Zelusi:
1.Najgłupsza rzecz jaką zrobiłaś w życiu..?

2.Kraj w którym chciałabyś wziąć ślub..?
Włochy <3 3.Ulubiony zwierzak..?
pies :) 4.Co chciałabyś zmienić w sobie..?(jak coś to chodzi o charakter)
Być bardziej pewna siebie. 5.Czy wierzysz w duchy itp..?
Nie to znaczy mam podzielne zdanie o tym. 6.Książki czy filmy..?
Zdecydowanie książki <3 7.Ulubiona bajka z dzieciństwa..? ^^
Noddy :P 8.Kim chciałabyś być w przyszłości..?
dziennikarką :) 9.Piosenka dnia..?
The Script- If you could see me now 10.Ulubiony i najgorszy przedmiot w szkole, to..?
Ulubiony to język polski, a najgorszy chyba WOS
11.Co jest najbardziej denerwujące w ludziach..?

Kiedy są zbyt przemądrzali i myślą że są 8 cudem świata, bo malują się czy noszą fajne ciuchy. 
Jeszcze raz dzięki za nominacje. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz