niedziela, 17 lutego 2013

Infromacja.

Właśnie przeczytaliście ostatni rozdział " Tak długo jak mnie kochasz". Epilogu nie będzie ponieważ będzie kolejna część. Na tej samej stornie będzie nosiła tylko inny tytuł. Nie zmieniałam adresu strony, żeby nie utrudniać osobom które nie mają tutaj konta, a poza tym już się przyzwyczaiłam do niego. Kolejna część czyli " Nie opuszczaj mnie" będzie opowiadała dalsze losy Leny i Nathana i pozostałych bohaterów. Nie chcę za dużo zdradzać wam szczegółów, bo i tak do końca nie jestem wszystkiego pewna. rozdziały piszę bez wyprzedzenia więc wszystko może ulec zmianie. 
Dodałam ten post, ponieważ chciałabym wam podziękować za to że byliście, czytaliście, komentowaliście. 
Dziękuję wszystkim jeszcze raz za nominacje jakie dostałam. 
Po prostu was kocham dzięki temu blogowi poznałam można tak powiedzieć przyjaciół i osoby które świetnie piszą. :) 
Dziękuję że byliście ze mną i mam nadzieję że zostaniecie dalej. :*
Nowego rozdziału " Nie opuszczaj mnie" możecie spodziewać się za tydzień w sobotę. 
Jeszcze raz dzięki za wszystko. :*

1 komentarz: